Logo chemomed - www.chemomer.ro
 
 
Documentare (Fundamentare)
 
 
“Campania de Promovare a Sanatatii Populatiei in sec.21” a fost lansata in anul 2000 de Ministerul Sanatatii, Muncii si Solidaritatii Sociale. Campania, prin activitatile de promovare a sanatatii, s-a focusat pe imbunatatirea calitatii vietii (QOL) si prelungirii ei. Simplu spus, s-a focusat pe “longevitatea intr-un stat sanatos”. Bolile cardiovasculare si cerebrovasculare, doua din cele trei cauze majore de deces in Japonia, au un total de aproape 30% din totalul tuturor deceselor din Japonia, demonstrand pericolul de tromboza, ca rezultat al stilului de viata actual. Chiar daca pacientii au scapat cu viata, datorita trombozei pot rezulta sechele care ii pot tintui la pat, deseori pentru tot restul zilelor. Simptomele care reduc calitatea zilnica a vietii, cum ar fi intepenirea gatului, durerile de cap cronice, maini si picioare reci, ameteala, par sa fie asociate cu tendinta de a face tromboza. Reducand riscul de tromboza prin stabilizarea balantei coagulare-fibrinoliza ar trebui pastrata calitatea vietii la un nivel inalt si ar trebui sa ajutam astfel la promovarea sanatatii natiunii.
 
  comenteaza articolul   Imprima articola
 
 
 
 
Cosul dvs.(0)
Comenzi telefonice
021 332 7102
021 332 7164
 
 
Iveron Soft